piątek, 15 grudnia 2023

Korteza „Naucz mnie tańczyć” mam i ja i to z autografem i dedykacją...

Kortez „Naucz mnie tańczyć”

Płyta ukazała się 10 listopada 2023 nakładem Jazzboy Records. 


Premiera albumu w wersji winylowej: 15 grudnia 2023.


Trzeci studyjny album Korteza „Naucz mnie tańczyć”
 to 8 piosenek o rzeczach najważniejszych i ostatecznych. 


To najbardziej kompletne i dojrzałe dzieło Korteza -  stawiające pytania,
na które nie ma ani prostych, ani dobrych odpowiedzi.


Album to w warstwie lirycznej opowieść o mierzeniu się 
z samotnością i własną śmiertelnością. 


Piosenki, które trafiły na płytę powstawały na przestrzeni kilku lat. 

Strona A
Stąd do wieczności
Nie było to pisane nam
Gdy nie ma już mnie
Mayday


Strona B
A co jeśli…
Ziemia niczyja
Znikam
Naucz mnie tańczyć


Strona C
Wdech
Romans
W ogrodzie
Kołysanka
Co w Tobie i we mnie


Strona D




A teraz coś o samej płycie... trafiła do mego serducha. Lubię styl i głos Korteza.
Realizacja jak to już przystalo na JazzBoy Records w moim mniemaniu osiągnięto pełen perfekcjonizm. Płyty się słucha jak by cały zespół grał dla mnie...wow mega.
Więc kończe to pisanie i idę słuchać muzy.

A i dziekuję za autograf z dedykacją.

Jedynie co jeszcze powiem...to że polecam wydawnictwa z 



Pozdrawiam Vinylowyfan.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz