poniedziałek, 18 stycznia 2016

Bajm na winylu...

Historia grupy Bajm zaczęła się w marcu 1978, a zresztą co ja tu się będę rozpisywał od tego jest Wikipedia i oficjalna strona zespołu - Beata i Bajm.

Bajm – kto nie zna tej grupy i wielu hitów wyśpiewanych przez rozpoznawalny, mocny wokal Beaty.
Udało mi się po powrocie do winyli, skompletować je w całość – długogrające LP 12" (singli nie mam jak na razie). Pierwszą i drugą płytę można zakupić bez problemu, trzeci i czwarty album trzeba poszukać by w dobrym stanie dostać. Piąty album Bajmu "Biała Armia" no to już ho ho ho............prawie jak biały kruk.
Ten okaz który mam zakupiony naście lat temu w Łodzi w sklepie Lady Peron Dworzec PKP Łódź-Fabryczna.
(teraźniejsza nazwa to: Sklep muzyczny ALE JAZZ ) oto i ich www

Płyta przeleżała parę lat na strychu u znajomego, ale stan jej EX.
I powiem tak jestem happy.
Oto i one

Bajm - „Bajm” - 1983 - Wydawca: Pronit PLP 0004 - Format: LP

Bajm - „Martwa woda” - 1984 - Wydawca: Pronit PLP 0024 - Format: LP

 Bajm - „Chroń mnie” - 1986 - Wydawca: Wifon LP086 - Format: LP

Bajm - „Nagie skały” - 1988 - Wydawca: Polskie Nagrania Muza SX 2543 - Format: LP,
Bajm - „Biała Armia” - 1990 - Wydawca: Polskie Nagrania Muza SX 2942 - Format: MC, LP, CD


Single 7”
1- Bajm - "Piechotą do lata / Wycinanki" – 1978 - Wydawca: Tonpress S-244
2- Bajm - "Wędrujemy / Rano, kiedy budzę się rano" – 1980 - Wydawca: Tonpress S-269
3- Bajm - "W drodze do jej serca / Czary mary" – 1982 - Wydawca: Tonpress S-381
4- Bajm - "Ściany mają uszy, uszy znakomite / Diabelski krąg" – 1984 - Wyd: Pronit SPP 0003


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz